Sunday, June 10, 2012

Seitsmes päev



Möödunud on üks suurepärane nädalavahetus ja täna alustame jälle tööga.

Reede möödus ainult tööl olles. Pidin ületunde tegema ja lõpetasin kell 00.20, what a joy :)
Kuid see polnud üldse nii karm nagu ma kartsin, et on. 
Mul vedas täiega enda stuudio fotograafide ja stilistidega. See oli lihtsalt super!
Viimase shoodi ajal pani fotograaf oma playlisti käima ja no kõike head tuli sealt. 
Rokkisime, laulsime ja koostöö  sujus paremini kui hästi. 


stilist: mis sa süüa tahad? me jääme siia kauaks. ma: mitte midagi ma arvan, ma ei söö väga hilja. stilist: no ma ütlen edasi, et midagi tooksid. Ja siis toodigi mulle koti täis sellist kraami. 
not bad :)


Laupäeval tööd pärast eelmist pikka päeva ei järgnenud. Kõigest paar naljakat castingut ja kella 5st saime juba oma lebolasse tagasi tulla. Lenka ja Ivaniga võtsime kohe riided, sõitsime liftiga alla ja läksime jõusaali. Väga pro, et meil on siin all oma gym, kus saame iga kell tasuta käia. Tegime veidi trenni ja siis järgnes veel poole tunnine saunas käik. Õpetasime Ivanile kuidas käia saunas normaalsel temperatuuril(ta Argentiinast ja piinles:D) Pärast seda läks juba meil kiireks.
Jooksime üles, et sättima hakata. Meie agent kutsus meid õhtusöögile luksusjahi peale. väikse paadiga saime sinna peale ja siis olime no totaalses hämmingus. See jaht, Bosporus ja pimeduses paistev Istanbul oli lihtsalt nii kaunis!!! 
Just arutasime, et Istanbul on täpselt selline linn, mis on õhtul palju ilusam oma tulekestega, aga no sellist vaatepilti poleks oodanud. 
Istusime siis maha ja rääkisime miljokatega veidi juttu. Vägagi normaalsed inimesed olid. 
Sõitsime ja me tüdrukutega nautisime vaadet ning jõutsime siis Musta mere äärde seafood restorani. 
Seal ootas meid ees maailma parim õhtusöök. Saime palju palju uut proovida ja toitu aina tuli ning tuli. Lõpuks kui veel magustoit tulemata oli, siis mulle ei läinud vesi ka enam alla. 
Siis läksime juba tagasi ja panime muusika põhja. Kõik lasid hullu tantsulkat ja pidu oli täies hoos. Lenkaga lasime veits deep juttu ka ja lihtsalt nautisime täiega seda ilusat elu. 

Words and pictures fail to describe this feeling
Mul ei ole mõtet sellest siin rääkida, sest seda pole lihtsalt võimalik seletada. Kirjeldamatu!!!!










Panime Titanicu theme songi peale ja tegime pilte :D





Pühapäeva tegime perepäeva ja läksime randa. 
Sinna seiklemine oli no nii totter. Taksojuht ei saand midagi aru, otsis randa mega kaua ja siis oli arve ka juba lollakas :D Igatahes kui randa jõutsime, siis jooksime kohe vette ja lasime end hiiglaslikel laintel peksta. Prillid sain ka ära kaotatud. Vesi oli mõnus paras, päikest kahjuks väga ei olnud, aga mega chill oli. Niiii niii palju nalja. Perfi päev. Selle nädalavahetusega sai end täpselt ette prepare'ida uueks karmiks nädalaks.  Kõik oleme väljapuhanud.
Just siis kui arvasin, et Istanbul ei kutsu väga, siis - I'm having the time of my life ;)















No comments:

Post a Comment