Tuesday, June 5, 2012

Esimene päev

Well hello again :)

Mu suvine tripp on jälle alanud, aga seekord siis täiesti minu jaoks uues kohas. Istanbuli kohta ei osanud ma midagi arvata ja tänase päeva tagajärjel oskan veel vähem. 

Teeme siis algusest peale. 
Kuna lennujaamas pidin olema kell 5 ja maganud olin ma kerge 3 tundi, siis esimene lend Münchenisse oli sujuv magamine. Siis oli mõnus pool tundi aega, et jõuda ühest lennujaama otsast teise ning istusingi juba Istanbuli lennukile, minu kõrval siis ka üks hullumeelne vanamees, kes mu saia ära sõi :S enihaaaau mingi hetk siis jõudsime ka Istanbuli kohale. Pole juba viimased aastad enam lennuki aknast väga välja vaadanud, aga see mis ma sealt aknast nägin oli küll WOW, võimas. 
Now that's what I call a freaking huge city. 
Selle kohal sõites ma mitte mingist otsast mingit lõppu ei näinud, hooneid oli noooo niii palju ja mingit spare space'i seal vahel küll polnud. Küsisin veel pärast bookerilt, et kas neil siin parke, kuhu jooksma minna, polegi ? Tüüp ainult naeris selle peale :D:D:D
See tundus nii hirmuäratav lihtsalt, aga õnneks meil siin on oma isiklik driver, kes meid siis castingutele sõidutab jnejnejne. 
See samune driver( Mr. Murat Avy/i ???) mu lennujaamast peale võttis ka. Peale võttis mind siis väikebussiga kus olid sees ka teised modellod, kes olid kuskilt castingutelt tulnud. Juba tunni ajaga sain väikse ettekujutuse sellest milliste modellidega ma koos elama hakkan. Vaatab kas esmamulje pärast paika ka peab. Aga õnneks olid kõik sõbralikud ja vastuvõtlikud. Ainuke suuur probleem on see, et kõigil, peale ühe tüdruku, on inglise keel no niiii võimatu tulema, et no sõpru on raske leida vist :D Kõik on nii vanad modellid ka, enamus 23+ ja siis õnneks 2 minu vanust. Nooremaid ei leia kuskilt. Väike kergendus isegi, et ei ole neid noori 14+ hukka läinud tõusikust neiukesi. 

Kuigi ma niiii niii lootsin, et kui mind peale võetakse, siis ma saan apartmenti puhkama minna, siis ikka ei saand nii no. Pidin terve päev räsituna mingitel castingutel käima(üllatus, modell peab castingutel hoopis tugeva meigiga käima, mitte naturaalselt:))))) )  ja siis veel agentuuris sada tundi(nagu alati) passima. Korra käisin ja viskasin isegi pilgu apartmentile(kus me 11kesi kõik elame nais-ja meesmodellidega), täitsa talutav tundus ja siis visati mind lõpuks ka hotelli. Miks ma siis nüüd hotellis olen? Sest mingi modello couple läheb homme alles ära ja siis saan ka koha omale sinna. btw-seal on eraldi couple roomid, haha.:D
Nüüd ma siis naudingi oma viimast päeva üksilduses. Hotelli tuba on ilus ja hubane oma suure voodiga. Päev võttis ikka päris karmilt läbi. Nii suur linn oma tohutu suure elanike arvuga on karm võrreldes meie väikse Tallinnaga :D Liiklus on mega hallar. 
Tavaiks, aga ma magama ära. Eks homme näeb mis saab:D

kahjuks ma mingeid pilte teha ei jõudnud, nu siis teen toast pilti, hah:D




No comments:

Post a Comment