Wednesday, June 27, 2012

Kahekümne neljas päev



Appike!
Mul on nii piinlik, et viimane postitus oli rohkem kui 2 nädalat tagasi. 
Lubasin täna empsile, et ma midagi siia postitan, eks ma siis üritan.
Point on lihtsalt selles, et pole kas aega või internetti, et blogi pidada -.-
Aega on väga minimaalselt, kuna töö vajab tegemist ja kui saan ka varem töölt lahti(väga harva), siis pole ju siin majas netti, üritage mind mõista :D

See postitus tuleb vist väga segane ja kirju, kuna ma isegi ei mäleta mis ja millal toimunud on. Põhimõtteliselt polegi väga midagi toimunud. Elame nädalavahetuste nimel mil saame puhata ehk siis pühapäevadel :D Töö on iga päev ja laupäeviti tavaliselt sõidame castinguid läbi. 
Täitsa harjunud selle eluga.
Vahelduva eduga tuleb ka uusi modelle ja lahkub mõndasid(pole tööd, liiga pirtsakad, liiga kõhnad jms põhjustel).  Meil on nüüd uus korter, kuhu kõik uued modellid paigutatud on, nii et ma ei teagi kes meil kõik siin on. Pole aega olnud tutvuda ka, kui siis ainult tööl.

Oeh, võimatu on siia midagi kirjutada. Kirjutan midagi piltide alla kui meenub. Luban, et üritan nüüd vähemalt korra nädalas kirjutada ja mitte nii segaselt. Mõttetu on praegu midagi lihtsalt unise peaga pingutada. 






only in Turkey ? 

















Maybe mäletate kui rääkisin kui karm liiklus siin on? Well sain sellele täieliku kinnituse ka. 
Mina, kes muidu liialdab, et jäin auto alla, aga tegelt auto möödub alati 2meetri kauguselt, sain reaalselt mõnusa hoobi üks päev kui teed ületasin. Külg külje vastu. Ma olin parajas shokis ikka, aga autojuht muidugi sõitis kohe edasi. Ise jätkasin oma teed pisarates



 Pühapäeva õhtul läksime Lenkaga lihtsalt ühte suure keskusesse, et niisama ringi vaadata. Avastasime, et üks osa sellest oli suur lõbustuspark. Mõtlemata võtsime oma viimase raha ja läksime ameerika mägede sarnasele atraktsioonile. Väga cool oli. Pärast vaatasime lihtsalt seal ringi, et kuhu me järgmine kord lähme kui raha on, kui äkitselt tuli üks töötaja meie juurde ja andis lihtsalt meile oma kaardi mille peal oli mingi summa eest krediiti. Veetsime terve õhtupooliku erinevatel karussellidel, super lahe!! 
Muideks türklased võivad liikluses loomad olla, aga muidu on nad enam küll väga toredad ja aitavad peaaegu igas asjas ja inglise keele mitte rääkimine pole mitte mingisugune takistus. Täielik respect selle eest,  oleks ka Eestis nii :D


Kreeka/ Samose saar
Eelmine neljapäev sõitsime me Kreekasse ühe modelli ja meie bookeriga. Meil oli seal väike pildistamine ja tripi lõpus käisime ka ühe väga armsa paarikese pulmas, mis oli imeline!!!
Tulime tagasi juba pühapäeval, aga väga vajalik oli see reisike. Kuna seal oli küllalt aega, et puhata veidi rutiinist. Kreekas polnud ma kunagi käinud ka ja no see saar jättis küll suurepärase mulje. 

veel pilte-





















pulmast ka-








No comments:

Post a Comment